Începutul primăverii întotdeauna este foarte ocupat cu pregătiri. Şi cele mai multe legate de sărbători frumoase. După ce marea majoritate a moldovenilor s-au ales cu un mărţişor, iar alţii cu o întreagă colecţie, aceeaşi majoritate navighează în magazine, pe internet, facebook, apelează la sfaturile specialiştilor doar pentru a impresiona, a mulţumi şi a face fericită o singură fiinţă- FEMEIA.
Chiar astăzi am auzit pe o doamnă plîngîndu-se pe soţul ei, precum că era deja stresată de preocuparea lui de a găsi o tigaie pe placul ei drept cadou de 8 martie. Bietul bărbat făcuse deja mai multe drumuri pe la magazinele de firmă în căutarea acelei tigăi care ar face-o fericită pe aleasa inimii lui.
Acest bărbat nu este singurul care are această preocupare. Se cunoaşte faptul că femeile sînt sărbătorite în această zi în peste 50 ţări din întreaga lume. Fiecare din noi se gîndeşte cum să fie cît mai original în a ne arata recunoştinţa, dragostea şi aprecierea pentru acea care ne este mamă, soţie, bunică, învăţătoare sau colegă de lucru. Şi cu toţii realizăm că e prea puţin o zi în an pentru un astfel de omagiu, e doar o picătură, dar care ar trebui să fie un izvor de mulţumire nesecat de-a lungul timpului.
Prin urmare, întrebarea care ne frămîntă este ce ar face-o fericită în acea zi şi întotdeauna? Fără a le cunoaşte bataia inimii, dorinţa sufletului, nu le putem oferi ceva pe potrivă. De aceea am discutat cu cîteva femei cu preocupări şi poziţii sociale diferite, pentru a afla ce anume le face să se simtă cu adevărat femei fericite. Poate doar aşa, fiind atenţi la glasul lor, vom putea contribui şi noi la împlinirea lor sufletească.
Nina Moldovanu, educator : „ Ceea ce mă face cu adevărat fericită, este să-mi văd fetele mereu alături, vesele, sănătoase, fericite. Dacă ele vor fi fericite, şi eu voi fi fericită. Mă afirm prin copiii mei şi mă ridic prin ei cînd îmi este greu.”
Maria Bînzari, pictor : „Atunci cînd îl am pe soţul meu alături şi atenţia lui mă face să nu uit că sunt femeie, fiindcă petrecem puţin timp împreună din cauza serviciilor noastre, care ne iau mai tot timpul. Dar atunci cînd avem un timp al nostru şi ne putem spune unul atuia ce avem pe suflet, aş spune ca acele clipe sunt ca şi o binecuvîntare pentru noi. Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru Nicu.”
Cemîrtan Claudia, decan :”Adevărata fericire pentru mine este familia. Cînd eşti necesar, cînd poţi ajuta, cînd vezi că te observă, chiar dacă nu aşa de des cît ai vrea. Cînd te bucuri de bucuriile lor, dar şi cînd plângi cu ei pentru nereuşite. Nu aş schimba această fericire pe alte valori sau poziţii sociale, cît de înalte şi bune nu ar fi ele.”
Olga Picus, casnică : „Ce mă face fericită este să aduc bucurie şi căldură celor din jurul meu, să simt că datorită prezenţei mele oamenii devin mai buni, mai călduroşi. Vreau să fiu un soare, ca să luminez acolo unde trăiesc.”
Melnic Claudia, medic :” Ceea ce mă face să mă simt cu adevărat femeie este că, în primul rînd, asa Dumnezeu m-a creat,că sunt ajutorul potrivit pentru soţul meu, sunt iubită. Mă simt femeie că am copii, nepoţi. Sunt fericită, pentru mine ei sunt totul. Fiind o fire slabă trupeşte, dragostea şi respectul celor din jur mă fac să mă  simt cu adevărat  femeie. Chiar dacă avem pe umerii noştri o povară grea: să naşti copii, să-i creşti, să fii gospodină bună, soţie supusă, serviciu, dar totuşi eşti împlinită că eşti femeie.”
Femeia model, Proverbe 31 :” Fericirea adevărată îşi ia începutul în caracterul meu, în ceea cine sunt. Onestitatea şi loialitatea mea este mai de preţ decît toate pietrele preţioase. Încrederea pe care o are soţul în mine, mă face să înfloresc. În fiecare zi mă gîndesc cum să-l fac mai fericit! Chiar dacă menţinerea gospodăriei e o muncă asiduă, deloc uşoară, faptul că le ştiu a organiza pe toate foarte bine, mă face să mă simt împlinită zilnic. De fapt, în mintea mea am toate sarcinile împărţite pentru o săptămînă înainte. Sunt fericită să împart din rodul muncii mele cu toţi cei nevoiaşi şi ei sunt aşa de mulţi în jurul nostru. Astfel îî învăţ şi pe copiii mei să fie darnici. Vai, dar cît de fericită sînt cînd soţul meu este apreciat în societate, în familie! Nu evit nici o ocazie să-l laud în prezenţa prietenilor noştri, să-l susţin şi încurajez în decizii. Iar cuvintele lui pline de dragoste pur şi simplu mă fac să zbor: „Multe fete au o purtare cinstită, dar tu le întreci pe toate!”. Nimeni nu poate fi mai fericită decît mine, cînd copiii mă stimează, apreciază pentru ce fac pentru ei. În final, pentru toate cititoarele ziarului vreau să va desopăr secretul meu. Fiţi atente şi alegeţi să fiţi fericite! -„ Dezmierdările sunt înşelătoare şi frumuseţea este deşartă, dar femeia care se teme de Domnul va fi lăudată!”. ”

Articol scris de: Rodica Filat

2 gânduri despre „Femeia poate fi fericită!!!

  1. eu una nu sunt foarte fericita…. Casnicia mea nu arata asa cum am visat. e total diferit! Nu stiu de ce a ingaduit Dumnezeu asta….

  2. Vreau să vă propun un curs foarte bun pentru înbunătățirea și întărirea relațiilor în căsătorie „Căsătorie Fără Regrete”. Dacă doriți mai multe detalii pot să vă spun de unde să procurați manualul. Aici puteți găsi câteva lecții din cursul prezentat http://marianvitalie.eu/?p=689

Lasă un răspuns

