În acest articol vom continua să studiem și să ne minunăm împreună de efectele uleiului de cocos. Cît de minunat este să știi că fructele, legumele, semințele, plantele au fost create de Dumnezeu pentru binele nostru. Creatorul a privit minunile nenumărate ale creației Sale și le-a apreciat cu… erau foarte bune (Genesa 1:31).  Acesta a fost design-ul lui Dumnezeu. Și chiar dacă omul a alterat mai multe lucruri bune, crezînd că le va face super-excepțional de bune, rămîne să ne amintim de genesa tuturor lucrurilor și de utilitatea lor primară, nealterată.

“Uleiul de cocos poate face minuni părului tău!”. Am citit această frază și am hotărît să încerc. Iată care sunt efectele cele mai răspîndite:
–    un luciu natural al părului, precum și intensificarea culorii naturale
–    unii afirmă că uleiul previne apariția prematură a părului sur precum și  căderea părului
–    este bun pentru pielea capului și controlează nivelul de mătreață.

Pentru a ajunge la efectul dorit, se recomandă de a aplica 1-2 linguri de ulei pe tot capul, masînd foarte bine uleiul în piele. Și pielea și părul ar trebui să fie acoperite complet în ulei, dar nu într-atît ca să picure jos. Folosiți mai mult timp pentru a masa bine uleiul. Timpul recomandat este de la 15 minute pînă la 30 min sau chiar 60 min. E de dorit să lași uleiul să se îmbibe foarte bine în piele. De aceea eu am încercat să îl țin toată noaptea, învelind capul cu un prosop. Sau poți face așa mască dimineața înainte de a face duș. Părul se spală bine cu apă puțin fierbinte și cu șampon.

Ceea ce am observat eu și ce m-a uimit a fost într-adevăr luciul natural al părului. Dar efectul cel mai important a fost reducerea vizibilă a mătreții. La folosirea regulată a uleiului pe pielea capului, și eu și soțul meu am observat cum mătreața dispare văzînd cu ochii.

Uleiul de cocos are o istorie lungă în calitate de balsam pentru păr la locuitorii insulelor unde este folosit în permanență. Acei care îl folosesc par să aibă o culoare mai densă și mai bogată a părului. Ceea ce a fost observat de secole, acum a fost susținut și de știință. Studii au dovedit că folosirea uleiului pe păr poate preveni deteriorarea părului la pieptănat și îmbunătăți sănătatea și aparență părului. Personal am observat că după folosirea uleiului, părul se aranjează foarte bine la uscare și are efect de volum. Nu mai folosesc balsam pentru păr de o lună.

Țineți minte: grădina Creatorului cu toate bunătățile în ea este întotdeauna la dispoziția noastră! Trebuie să cunoaștem și să învățăm să folosim tot ce are El pregătit bun pentru noi!

Lasă un răspuns

