În această zi deosebită vreau să-mi felicit soția mea Rodica cu această zi deosebită și săi mulțumesc că este cel mai bun prieten, cea mai bună soție și mamă. Îi mulțumesc că este o femeie curajoasă și care cu multă credincioșie și dragostea î-L slujește pe Domnul nostru Isus Hristos.

,,Multe fete au o purtare cinstită, dar tu le întreci pe toate.„Desmerdările sînt înşelătoare, şi frumuseţa este deşartă, dar femeia care se teme de Domnul va fi lăudată.(Proverbe 31:29-30)

Doresc de asemenea sa-mi felicit mamele Zina și Claudia. Îi mulțumesc mult mamei Zina pentrucă m-a crescut și m-a educat și a investit mult în viața mea. Îi mulțumesc mult pentru curajul ei și pentru credincioșia ei.

De asemenea îi mulțumesc pentru mama soacră, Claudia care a crescut o fată atit de scumpă. Mă rog ca Domnul să le binecuvânteze cu multă sănătate, bucurie și fericire.

Felicit de asemenea învățătorii mei scumpi, Dna Mia Oglice și Anastasia Filat pentru că sunt un exemplu deosebit în lucrarea lui Dumnezeu. Le mulțumesc pentru toată investiția adusă în viața mea și pentru direcție.

Nu în ultimul rând aș vrea să felicit toate tovarășele și pretenele de lucru, să le doresc multă fercire, bucurie și noi succese în viața.

La Mulți Ani!

Un gând despre „Felicitări cu 8 Martie!

Lasă un răspuns

