Împreună cu un grup de tineri în seara de 13 Ianuarie, de sărbătoarea Sfântul Vasile am mers cu uratul în comuna de baștină Lăpușna. Împreună cu toții am pregătit un program frumos și am mers pe la casele oamenilor să le aducem bucurie și vestea bună despre Nașterea Mântuitorului.

Am avut o bucurie deosebită să mergem la părinții învățătorilor noștri, Dl. Vasile și Anastasia Filat unde erau și ei ca săi urmă.

Am urat și pe primarul comunei Lăpușna care este o persoană deosebită și cu inimă mare pentru toți oamenii.

Am fost la o familie care de trei ani ne așteptau să venim să-i urăm și în sfârșit anul acesta am ajuns.

Urători deosebiți. Toata oi! Hăi! Hăi!

Șa urmă am fost să ne colindăm părinții noștri care s-au bucurat foarte tare.

Ne revedem la anul viitor, scrieți-vă în listă, pentrucă o așa echipă de urători nu o să mai întâlniți nicăieri.

Mai mânați măi! Hăi! Hăi!

2 gânduri despre „Primiți urătorii!!!

  1. Ne-am bucurat foarte mult sa privim si la anul va asteptam si noi cu colindul sau poate venim noi cu voi caci este si mai bine…..

    cu dragoste,

Lasă un răspuns

