Ieri împreună cu învățătorul meu Dl. Vasile Filat am fost invitați de ucenicul nostru Ghenadie Bitco la Telenești unde am examinat pe cei 21 de elevi. Ghenadie Bitco face o lucrare foarte frumoasă în Telenești prin predarea Taekwon-dului și Cuvîntului lui Dumnezeu. Chiar dacă trece prin multe greutăți, chiar la moment nu are o sală în care să facă antrenament și face în casa de cultură unde este foarte frig și nu este nici o condiție pentru antrenamente. Dar pentru că a văzut o valuare în copii și tinerii din orașul său, Ghenadie continuie să meargă săptămânal în Telenești, predând Cuvântul lui Dumnezeu și Taekwon-do iar prin Taekwon-do, învățândui pe elevi, disciplină, respect, perseverență, etc.

Din cei 21 de elevi 5 elevi au susținut examen la centură galbenă (8 cup) și 16 elevi au susținut examenul la prima treaptă din tkd, centură albă (10 cup). Astfel cei 16 elevi au susținut cu bine examenul și au fost socotiți studenți ai Clubului de Taekwon-do Stolas Leukas.

Printre toți oaspeții și vizitatorii a fost prezent și profesorul de educație fizică din școală care a apreciat și a aplaudat efortul nostru comun depus în educarea și creșterea noii generații în spiritul valorilor creștine.

La finele examenului am Dl Vasile Filat a făcut analiza examenului cu toți elevii. Când elevii au fost întrebați cum îi ajută Taekwon-Do în viață, cei mai mulți au apreciat faptul că prin intermediul Taekwon-Dolui învață Cuvântul lui Dumnezeu, cum să fie respectuoși unii cu alții, disciplinați, perseverenți.

Am felicita toți sportivii cu sărbătoarea Nașterii Domnului Isus Hristos și Anul Nou și le-am dorit noi realizări în viață și pe plan sportiv. Iar cel mai important ca de sărbătoarea Nașterii Domnului Isus să primească în dar mântuirea și prin credință darul vieții veșnice.

Fiecare participant a fost felicitat și a primit diploma la gradul corespunzător.

După examen îmreună cu Dl. Vasile Filat, președintele Clubului de Taekwon-Do Stolas Leukas și preotul bisericii „Bunavestirea” am mers la biserica locală din or. Telenești unde prin mărturiile spuse am încurajat pe membrii acestei biserici.

Un gând despre „Examen de Taekwon-Do la Telenești

Lasă un răspuns

