Ziua Mondială a Refugiaţilor.


Aliobot (1)

Astăzi sărbătorim Ziua Mondială a Refugiaţilor. Zi în care sute şi mii de oameni îşi aduc aminte cu mult dor de cei dragi şi de ţara din care au fost siliţi s-o părăsească din anumite motive, fie război, convingeri religioase, politice sau sociale, sau sărăcie.

Cuvântul lui Dumnezeu în cartea Leviticul 19:34 Dumnezeu ne spune:

Să vă purtaţi cu străinul care locuieşte între voi ca şi cu un băştinaş din mijlocul vostru; să-l iubiţi ca pe voi înşivă, căci şi voi aţi fost străini în ţara Egiptului. Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru. (Leviticul 19:34)

Uneori străinii ce trăiesc în mijlocul nostru sunt trataţi răi doar pentru faptul că sunt străini şi pentrucă provin dintr-o societate diferită de a noastră. Atitudinea noastră trebuie să fie atitudinea lui Dumnezeu, o atitudine de dragoste şi respect. Aceasta nu înseamnă că trebuie să renunţ la valorile mele de dragul străinului ci să mă port cu el aşa după cum mi-aşi dori eu să se poarte cu mine atunci când sunt străin într-o altă ţară decât ţara mea. Şi dragostea noastre se va vedea atunci când le vom oferi sfaturi, haine, mâncare şi chiar un loc unde să se odihnească.   

Lasă un răspuns

