Astăzi am avut bucuria să vizitezi or. Cantemir, unde discipolul şi instructorul Clubului de Taekwon-Do „Stolas Leukas”, Ion Druţă face o lucrare deosebit de frumoasă cu tinerii de acolo, învăţândui arta marţială Taekwon-do şi adevărurile Sfintelor Scripturi.

DSC_0056 

Împreună cu toţi elevii am studiat subiectul din Sfintele Scripturi: „Cum să lupţi cu mândria?” Studiind Cuvântul lui Dumnezeu am văzut care sunt cauzele mândriei, consecinţele şi soluţia lui Dumnezeu. Iar la sfirşitul studiului tinerii şi-au cerut iertare de la Cel Prea Înalt pentru păcatul mândriei prezent în viaţa lor.

DSC_0005

Atunci când au fost întrebaţi ce o să facă pentru ai ajuta pe alţii să-şi vadă păcatul mândriei, aproape toţi au spus că vor preda lecţia studiată, prietenilor lor.

DSC_0014 

Apoi împreună cu toţi elevii am făcut un antrenament în care am continuat să învăţăm programul la 7 cup (centura galbenă cu fâşie verde) şi să repetăm programul de la cupul precedent (8 cup).

DSC_0028

Aşteptăm să ne revedem cu toţi elevii la tabăra sportivă ce vrem s-o organizăm în data de 27 Iunie – 4 Iulie unde vom continua să învăţăm lucruri interesante din Taekwon-Do şi Cuvântul lui Dumnezeu.

DSC_0046

2 gânduri despre „Lucrarea cu sportul din or. Cantemir

  1. Scumpul meu invatator, am citit articolul si va multumesc foarte mult pentru aprecierile aduse. Nu as fi putut face aceasta lucrare fara a fi invatat de cineva. De aceea, va multumesc mult.
    Daca este posibil, ati putea sa imi trimite-ti si mie aceste poze.
    Ion Druta

Lasă un răspuns

