Astăzi am fost la McDonalds în Pakistan şi în timp ce stăteam la masă pe televizor arătau un video clip cum mulo (preotul musulman) o pedepsea pe femeie pentrucă a prins-o în preacurvie.  Am fost foarte indignat de ceea ce am văzut şi mi-am pus întrebarea: Unde este bărbatul?

Nu tot aşa a procedat şi Domnul Isus Hristos. Poţi vedea şi singur în Evanghelia după Ioan.

Recent am citit comentariile de pe situl blendarencu.wordpress.com cu privire la: „de ce fetele noastre se mărită cu musulmani”. Cei mai mulţi care s-au expus au fost femei care nu au fost de acord cu articolul şi care au spus că femeia este tratată foarte frumos în islam.

Vreau să pun mai jos un video care l-am gasit pe www.youtube.com. Puteţi găsi acolo mai multe şi vă veţi convinge cu siguranţă că femeia este tratată foarte rău în islam. Credeţi-mă, ştiu şi am văzut multe cazuri.

Lasă un răspuns

