Good News 2008 (173) Timp d o săptămână împreună cu alţi instructori am organizat o tabără de Taekwon-do pentru elevii ce se antrenează în grupele pe care le conducem ale clubul de Taekwon-do „Stolas Leukas”. La tabără au participat 54 de elevi care au venit să studieze un nivel în arta Taekwon-Do şi Cuvântu lui Dumnezeu. În tabără am studiat cu toţii manualul de studiu biblic inductiv „Predica de pe munte” adevărurile căruia au schimbat inimile celor 13 persoane care L-au primit pe Domnul Isus Hristos în inima lor şi au încheiat legământ cu El.

Good News 2008 (193) Iată ce ne-a mărturisit unul din participanţii taberei: prin studiul „Predica de Munte” am învăţat că trebuie să mă smeresc înaintea lui Dumnezeu şi să nu mă încred în performanţele mele sportive pentru că nici o performanţă sportivă nu poate ajuta atunci când sunt în faţa pericolului. Nu prin puterile mele pot fi salvat dar prin puterile lui Dumnezeu.

La sfârşitul taberei fiecare elev a susţinut examen la Taekwon-do pentru nivelul următor şi a primit centura respectivă. În fiecare zi erau organizate câte două antrenamente pe zi în care învăţam programul la cupuri iar la finele fiecărui antrenament două perechi de sportivi se luptau după care analizam fiecare luptă şi planificam antrenamentul următor.

Taekwondo 2008 (27) Participanţii taberei fiind împărţiţi pe grupe au avut posibilitatea să zidească relaţii unii cu alţii şi să fie implicaţi în toate activităţile taberii învăţânt cum să lucreze în echipă. În una din zile împreună cu câţiva sportivi am mers în or. Căuşeni pentru a strânge semnături de la localnici pentru combaterea şi stoparea proectului de lege „Non descriminare” care este un pericol pentru societatea noastră promovând imoralitatea sub termenii de „orientare sexuală”. Am reuşit să strângem un număr de semnături şi să le trimitem la Ministerul Justiţiei.

Ne rugăm ca cei ce au auzit cuvântul lui Dumnezeu să fie cu luare aminte la El şi întorcându-se acasă să continuie să studieze Cuvântul lui Dumnezeu şi să vină la grupele de Taekwon-do ca să fie pregătiţi în vederea lucrării de slujire. Ne rugăm pentru acei sportivi care ar putea în viitor să devină noii instructori ai clubului nostru şi să facă aceeaşi lucrare de propovăduire a Evangheliei prin intermediul sportului.

Lasă un răspuns

