Conferinţa Bloggerilor Creştini


image Ca şi mulţi alţi tineri am o dorinţă deosebită să cunosc programele de calculator şi un mai mare interes să le pot aplica eficient în viaţa de zi cu zi. Cu ceva timp în urmă mi-am lansat pagina mea web www.fiicredincios.wordpress.com  , unde public articole şi pe care am învăţat singur s-o administrezi. Cu dorinţa de a învăţa mult mai multe lucruri decât cunoşteam am mers la seminarul organizat de şcoala ScripTehInfo unde preşedintele şi fondatorul acestei şcoli Dl Vasile Filat ne-a predat cum să scriem şi să publicăm articole interesante şi ziditoare pentru cititorii noştri cât şi cum să înserăm un clip video, cum să facem un sondaj, etc.

Cu deosebită plăcere l-am ascultat pe Dl Oleg Cristal care a împărtăşit experienţa lui în atragerea noilor vizitatori pe pagina sa de internet.

Mulţumesc foarte mult Dl Vasile Filat pentru ideile împărtăşite cu noi şi pentru exemplul său personal ce puteţi să-l vedeţi pe pagina de internet ce o administrează www.moldovacrestina.net

Lasă un răspuns

