TABĂRA PENTRU PREGĂTIREA LIDERILOR SPORTIVI


surduc 039În perioada 20-30 Iunie anul curent se va desfăşura sesiunea de pregătire a liderilor sportivi în cadrul Asociaţiei „Învăţătură din Cuvânt pentru Moldova” în or. Hânceşti în tabăra „Soarele”. În cadrul sesiunii vom învăţa cursul de studiu biblic inductiv „Numele lui Dumnezeu” şi princpii pentru deschiderea şi întreţinerea unui grup de sport, fie taekwon-do, fotbal, box sau orice alt sport. În timpul taberei vom avea posibilitatea să facem cunoştinţă cu lideri ce sunt implicaţi în diferite sporturi din ţara noastră şi să împărăşim experienţele noi aplicate de ei în sportul practicat.

Sportul este o posibilitate foarte bună de a proclama Evanghelia. Venind să învăţ arta marţială Taekwon-do, am învăţat Cuvântul lui Dumnezeu şi L-am cunoscut pe Domnul Isus Hrisots după care am fost pregătit şi echipat în vederea proclamării Evanghliei. Acum sunt instructor în cadrul Federaţiei Naţionale de Taekwon-Do şi am două echipe în care predau Taekwon-Do şi Biblia. În felul acesta am pregătit noi instructori care ei la rândul lor predau Taekwon-Do şi Cuvântul lui Dumnezeu. Dar nu vreau să mă opresc aici şi de aceea voi merge la sesiunea aceasta ca să fiu pregătit şi mai bine.

Doreşti să fii un lider echipat în vederea proclamării Evangheliei prin sport? Te invătăm şi te aşteptăm la tabără.

Lasă un răspuns

