Surduc 2005 Familia este ce-a mai de preţ instituţie într-o societate şi fără de care nu poate o societate exista pentru că de fapt societatea este însăşi familia. Iată ce găsim scris în Geneza 2: 21:25 despre instituirea familiei.

 

Atunci Domnul Dumnezeu a trimes un somn adînc peste om, şi omul a adormit; Domnul Dumnezeu a luat una din coastele lui şi a închis carnea la locul ei. Din coasta pe care o luase din om, Domnul Dumnezeu a fãcut o femeie şi a adus-o la om.  Şi omul a zis: ,,Iatã în sfîrşit aceea care este os din oasele mele şi carne din carnea mea! Ea se va numi, femeie, pentrucã a fost luatã din om.„ Deaceea va lãsa omul pe tatãl sãu şi pe mama sa, şi se va lipi de nevasta sa, şi se vor face un singur trup. Omul şi nevasta lui erau amîndoi goi, şi nu le era ruşine.

Dumnezeu este iniţiatorul familiei.

Dumnezeu este Creatorul bărbatului şi al femeiei şi ideia de a crea familia îi aparţine Lui. Atunci când Dumnezeu a creat familia şi privind la ea a spus că este „foarte bună”.

Dumnezeu este Cel ce veghează asupra oricărei familii.

Psalm 127:1  Dacã nu zideşte Domnul o casã, degeaba lucreazã cei ce o zidesc; dacã nu pãzeşte Domnul o cetate, degeaba vegheazã cel ce o pãzeşte.

Cu toţii am fost martori zilele acestea cum organizaţia homosexualilor şi lesbienelor ce sunt membri ai organizaţiei GenderDocM au atacat valorile familiei încălcând Constituţia Republicii Moldova. Iată de câţiva ani organizaţia GenderDocM îşi desfăşoară activitatea în ţara noastră într-un mod foarte viclean şi obraznic. Zilele acestea homosexualii sărbătoresc un alt pride ceea ce este o discriminare la adresa tuturor cetăţenilor Republicii Moldova care respectă legea statului în care trăiesc.  Organizaţia GenderDocM au depus cerere în Primăria or. Chişinău pentru a desfăşura „marşul paşnic al gaylor”. Cu toate că Primăria or. Chişinău le-au interzis să desfăşoare acest „marş” gayii şi lesbienele au declarat public că pe data de 11 mai vor ieşi în Piaţa Marii Adunări Naţionale.

Ţin să menţionezi aici că este datoria mea ca şi cetăţean al Republicii Moldova să-mi apăr familia şi valorile ei. De aceea Duminică 11 Mai, împreună cu familia mea mă voi alătura asociaţiilor obşteşti pentru a promova valorile familiei şi a sensibiliza conducerea noastră cu privire la imoralitatea şi pericolul ei în societatea noastră.

Dacă preţuieşti familia şi valorile ei te invit duminică 11 Mai în Piaţa Marii Adunări Naţionale începînd cu ora 10:00-12:00.

Un gând despre „Familia – valoarea societăţii!

  1. Am cea mai deosebita onoare sa am ca invatatori mai multe familii model. Sunteti o familie exceptionala pentru mine, al carei exemplu ma rog sa il urmez in viata mea! Multe si mari binecuvintari!

Lasă un răspuns

